Klacht: Mijn klacht wordt volledig genegeerd

MBvdK op 25 augustus 2021 over Kifid in de categorie Klachtencommissies

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november 2020 diende ik een klacht in over een financiële dienstverlener, die zijn zorgplicht niet serieus heeft genomen.
Inmiddels ligt het dossier stil, ondanks vele vragen en klachten per e-mail.

Gewenste Oplossing:

Dat het Kifid de zaak naar behoren afwikkelt en mijn klacht en mijn vragen daarover niet langer negeert.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kifid

Reactie van de melder van de klacht MBvdK

3 jaren geleden - Helaas neemt Kifid de klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Je mag het dus fijn bekijken ;-(

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kifid nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MBvdK