Klacht: Pakketje kwijt

Yolanda Brouwer op 21 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Kiala
Status Open
Datum 21 juli 2016

Een klant meldt dat zijn pakketje op 11 juli bij een Kiala punt is aangeboden en op 12 juli naar het sorteercentrum is verzonden. Ondanks twee bezoeken aan het Kiala punt en twee navragen via de website, heeft de klant geen reactie ontvangen en blijft het pakketje vermist.

Mijn Klacht:

Op 11 juli is er een pakketje aangeboden bij een Kiala punt. Op 12 juli is dit pakketje naar het sorteercentrum verzonden. daarna ben ik 2 keer bij Kiala punt geweest om te vragen of het pakketje al binnen is.bik heb ook al 2 keer een navraag ingediend bij Kiala.nl maar daar krijg ik geen enkele reactie op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een antwoord van Kiala krijg dat ik mijn pakketje kan ophalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM