Klacht: Pakketje blijft volgens track & trace op de locatie liggen waar de verkoper het af heeft gegeven en krijg geen anwoord op mijn mail.

19Nicole74 op 23 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De 20ste is mijn pakket afgegeven bij een kiala punt.
Volgens track & trace lift hij daar nog steeds en vandaag is het de 23ste.
Ik heb ze gisterochtend een mail gestuurd
Tot nu toe geen antwoord.
Ik heb gebeld naar de locatie waar de verkoopster het af heeft gegeven.
Daar ligt het niet.
Ik heb gebeld naar het ophaalpunt bij mij in de buurt en daar is hij nooit aangekomen.
Ik probeerde naar Kiala te bellen (0,90eurocent per minuut en bij de start begin je al met 4,5eurocent) Stelletje oplichters!!
Je moet luid en duidelijk van alles inspreken en dan krijg je te horen via een bandje dat ze het niet kunnen horen en of je het nogmaals in wil spreken.Ik spreek toch echt duidelijk Nederlands.
Heb maar opgehangen want dat werkt niet.
Wat een K .U. T. bedrijf. Je krijgt gewoon niemand te spreken en geen reactie op de mail.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakketje zo snel mogelijk aankomt bij het ophaalpunt bij mij in de buurt en ik heel snel volledig afstand doe van Kiala.Dan maar wat meer betalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door