Mijn Klacht:
Op 02-08-16 – is het pakket van verzender bij Kialapunt afgegeven.
Op 02-08-16 – is pakket aangekomen op laatste sorteercentrum.
Op 05-08-16 – staat de volgende melding op de website van Kiala:
— Excuses, uw pakket is bij een verkeerd Kiala Punt afgeleverd. We brengen het zo spoedig mogelijk naar uw Kiala Punt. —
Op 09-08-16 heb ik het contactformulier op de Kiala website ingevuld met de vraag waar mijn pakket blijft.
Op 12-08-16 heb ik opnieuw het contactformulier ingestuurd met mijn vraag waar mijn pakket blijft, immers Kiala zou het spoedig naar mijn Kiala Punt afleveren.
Op 14-08-16 heeft de verzender van het pakket ook het contactformulier van Kiala ingevuld met de vraag waar zijn pakket is gebleven.
Van Kiala hebben wij beide nog geen enkele reactie mogen ontvangen.
Zelf vermoed ik dat het contactformulier op de website er staat om het te laten lijken dat er sprake is van een soort service. Het niet reageren op vragen van mensen via het contactformulier is wat mij betreft onbeleefd en is er sprake van misleiding en onbeschoft gedrag.Helaas beste mensen van Kiala blijft van uw melding op 05-08-16 door u neergezet niets terecht te komen. Volgende keer betaal ik wel wat meer voor de verzending en zal ik het verzenden aan een firma overlaten die wel te vertrouwen is.
Gewenste Oplossing:
1. De excuses van Kiala over deze slechte verzorging van de verzending.
2. Reactie van Kiala op het niet reageren op vragen via het contactformulier.
3. Mijn pakket zo spoedig mogelijk naar mijn Kiala Punt verzenden zoals in de melding staat op de website van Kiala.
