Klacht: Kiala is mijn pakket verloren

Govegan op 22 november 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn BOZE klacht is dat ik 19-10 een pakket naar Frankrijk heb verzonden en na 25-10 bij een kiala sorteercentrum in Frankrijk te zijn aangekomen niks meer heb vernomen over de status van mijn pakket. 2 weken geleden gebeld en er werd verteld dat het pakket werd omgeleid en ik een email zou krijgen over het het nieuwe afhaalpunt. Nooit meer iets van gehoord. Vandaag gebeld en vervolgens krijg ik deze e-mail:

Beste,
Jammer genoeg zijn wij het spoor van uw pakketje kwijt en zien wij ons genoodzaakt uw pakket vermist te verklaren.
Zoals op onze site vermeld staat, staat Kiala in voor een vergoeding in geval van verlies en schade aan het pakket, volgens de wettelijk bepaalde CMR voorwaarden. Schade wordt alleen door Kiala vergoed (conform de CMR voorwaarden, ongeveer € 10 per kg) indien tijdens het vervoer onzorgvuldig met het pakket is omgegaan en indien het pakket vermist is geraakt. Voor verdere details over vergoeding van uw pakket, raadpleeg onze Algemene Voorwaarden.

Ik heb zo’n 60 euro aan dit pakket gespendeerd waar ik hard voor heb moeten werken en maar te zwijgen over de tijd die ik eraan heb besteed. Ik wil mijn zuurverdiende geld terug en nooit meer zaken doen met deze lozers waar ik de wereld zeker van attent ga maken. Illegale business

Mijn pakket woog 3,6 kilo dus dat betekend dat ik maar 35 euro zou terug krijgen. Hier ga ik niet mee akkoord. Ik wil mijn 60 euro terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door