Klacht: Geen verzendlabel gekregen

Dlutgens op 18 oktober 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Kiala
Status Open
Datum 18 oktober 2016

Een klant heeft twee keer betaald voor een verzendlabel via IDeal, maar kreeg na de betaling een foutmelding op de Kiala-website. Pogingen om contact op te nemen met de klantenservice van Kiala waren tevergeefs, en de klantenservice van UPS verwees naar een onduidelijk telefoonnummer in België. De klant verzoekt om terugbetaling van 7,90 euro.

Mijn Klacht:

Tot 2x toe betaald via IDeal, beide keren afgeschreven maar daarna meteen doorgelinkt naar de Kiala website met de melding “Internal Server Error”. Klantenservice Kiala onbereikbaar, klantenservice UPS geeft ons het nummer van de technische dienst. Die gaf ons een telefoonnummer in België. Diegene konden we niet verstaan. Help please! Ik wil graag mijn 7,90 euro terug. 🙁

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn 7,90 euro terug. :(

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Al iets gehoord? Ik heb zelf geen Twitter namelijk.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM