Klacht: Verkeerde bestelling

op 14 juni 2019 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestel een zanger zonder kaas krijg vervolgens gewoon met kaas , friet lauw zag er verschikkelijk uit ga terug met broodje zeg er zit kaas op ja maar een zonder een met ik zeg neeee allebei kaas ok zeg hij , na een half uur nog niets Mn vriend alles allang op ik met die vieze gore friet koud zoutloos ik zeg laat dat broodje maar zitten zeg die ooh helemaal vergeten tuurlijk alsnog zooo lauw weg gegooid bedankt KFC Purmerend nooitttt meeer KFC dan lijk het daar wel een buurthuis voor pubers zooo luidruchtig je verstaat elkaar niet eens !!!

Gewenste Oplossing:

Gewone service met goede producten en de juiste bestellingen die friet doe er wat aan verschikkelijk en dat het personeel luisterde wat men besteld en zeker niet vergeet !!!! Met klachten ga je zeker zorgzaam om is Mn opinie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wimenfrancis