Klacht: verkeerde bestelling

op 13 maart 2018 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 12 maart gesproken met manager van kfc heerlen woonboulevard over bestelling 2 twister wraps bucket kip 12 stukken waarvan er geen grote kipstukken bij zaten enkelt die kip poten en dit is overkomen en heb er over gebeld en zegt die ja ik kan niks voor je doen vind het echt jammer want was voor vrienden en er werd gezegd dat ik gelijk had moeten controleren maar het werd gebracht dus gaat moeilijk

Gewenste Oplossing:

wil gewoon bucket met grote kipstukken dan ben ik voor me gevoel tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronnie1984