Klacht: Online besteld maar niks ontvangen.

Simone brugs op 17 juli 2023 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 juni online eten besteld en ook betaald. Mail gekregen dat er iets mis gegaan is en dat mijn betaling binnen vijf werkdagen terug geboekt wordt. Dit is morgen een maand geleden. Naar meerdere keren telefonisch contact en mails te verstuurd te hebben is mijn geld nog steeds niet terug geboekt worden.
Alles wordt negeert of ze doen alsof er wat gaat gebeuren maar uiteindelijk gebeurt er niks. Voor mij geen KFC meer

Gewenste Oplossing:

Er is geen oplossing gekomen. Heb een kaart mogen ontvangen voor 5 procent korting te krijgen. Hier heb ik niks aan. Wil mijn geld gewoon terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simone brugs