Klacht: Niet te vreten

op 12 oktober 2019 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ten eerste, de dame die de bestelling op nam is een tang en een dove kwartel. Ze zegt 3 keer goedenavond mag ik uw bestelling en er moesten zowat schreeuwen om de bestelling door te geven.
Ten tweede, bestellen een meal box. Kreeg ik uiteindelijk dus cola bij, heb ze niet eens gevraagd wat voor een drinken ik wou…
Ten derde, je staat letterlijk een half uur te wachten in de rij voordat je ken betalen. Dan sta je nog een kwartier te wachten op je bestelling en dan wil je gaan eten is je vreten koud…
Heel die rij was aan het toeteren omdat het gewoon bizar lang duurde allemaal.
Nou adios bij deze KFC komen wij noooooit meer.

Gewenste Oplossing:

Als ik hier niet meer heen ga, ken ik me eige ook niet meer irriteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SAMV