Klacht: Incomplete levering (bezorging?

Marsmellow18 op 11 juli 2021 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan via uber eats bij KFC Alexandrium Rotterdam, levering was incompleet. Gelijk gebeld naar restaurant uit gelegd dat ik een lege kids box had en dus de chicken popcorn en maiskolf voor mijn dochter mist. Dit staat wel op de bon die aan de tas zit. Meneer zegt dat wij dit maar op moeten komen halen en dat hij niets anders kan doen voor ons. Hier was ik het uiteraard niet mee eens. We bestellen via Uber omdat we niet in staat zijn het op te halen dat moment.
In het lange telefoongesprek waar we zeker niet vriendelijk te woord werden gestaan werd er ook nog gezegd dat de fout ook bij Uber kon liggen, dat er weleens uit de bestelling gegeten werd door de bezorgers. De tassen zaten echter met 3 nietjes vast geniet dus er kon niks uitgehaald worden. Ook zei meneer dat als wij een klacht in wilde dienen wij het eten niet op konden komen halen. Na een lang gesprek was ons eten inmiddels koud en hebben wij ergens anders opnieuw eten moeten bestellen.
Graag zouden wij het totaalbedrag terugontvangen.

In afwachting van jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Marsha van Leeuwen

Gewenste Oplossing:

Wanneer het totaalbedrag van €31,40 gecompenseerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marsmellow18