Mijn Klacht:
Bestelling gedaan via uber eats bij KFC Alexandrium Rotterdam, levering was incompleet. Gelijk gebeld naar restaurant uit gelegd dat ik een lege kids box had en dus de chicken popcorn en maiskolf voor mijn dochter mist. Dit staat wel op de bon die aan de tas zit. Meneer zegt dat wij dit maar op moeten komen halen en dat hij niets anders kan doen voor ons. Hier was ik het uiteraard niet mee eens. We bestellen via Uber omdat we niet in staat zijn het op te halen dat moment.
In het lange telefoongesprek waar we zeker niet vriendelijk te woord werden gestaan werd er ook nog gezegd dat de fout ook bij Uber kon liggen, dat er weleens uit de bestelling gegeten werd door de bezorgers. De tassen zaten echter met 3 nietjes vast geniet dus er kon niks uitgehaald worden. Ook zei meneer dat als wij een klacht in wilde dienen wij het eten niet op konden komen halen. Na een lang gesprek was ons eten inmiddels koud en hebben wij ergens anders opnieuw eten moeten bestellen.
Graag zouden wij het totaalbedrag terugontvangen.
In afwachting van jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Marsha van Leeuwen
Gewenste Oplossing:
Wanneer het totaalbedrag van €31,40 gecompenseerd wordt.
