Klacht: Geen terugbetaling click and collect

Trishala Zanbloem op 08 juli 2023 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Ik heb 2 bestellingen geplaatst op de KFC-app voor click and collect op 15 juni. Maar ze stuurden me een e-mail met de mededeling Er is helaas iets misgegaan met de verwerking van je bestelling. Wij zullen het orderbedrag binnen 5 dagen automatisch terugbetalen . Het geld is afgeschreven van mijn bank en KFC stuurde me een e-mail waarin stond dat ze het geld binnen 5 werkdagen zouden terugbetalen. Maar tot nu toe heb ik geen restitutie ontvangen en heb ik ook een klacht op de KFC-website gestuurd, ook geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil zo snel mogelijk 2 terugbetalingen ontvangen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trishala Zanbloem