Klacht: Geen terugbetaling

LegolasAmsterdam op 10 juli 2023 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 juni een bestelling geplaatst via click n collect. Vervolgens kreeg ik een melding dat er iets misgegaan was met het verwerken van mijn bestelling en ik mijn geld binnen 5 werkdagen automatisch terugbetaald zou krijgen. Echter wacht ik nog steeds op de terugbetaling. Op 3 juli heb ik op de website van KFC via gastenservice een klacht ingediend waar ik tot op heden geen reactie op heb mogen ontvangen. Vandaag 10 juli wacht ik nog steeds op de terugbetaling van mijn geld.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn geld zo snel mogelijk teruggestort wordt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LegolasAmsterdam