Mijn Klacht:
Vanavond (23 januari) heb ik samen met mijn vriend een film gekeken in pathe arena te amsterdam. Achteraf wouden we gaan eten bij de Kfc, slechts een paar minuten lopen. We kwamen een kwartier voor sluitingstijd aan en werden daarop aangewezen. Wij konden makkelijk in die tijd eten en wouden bestellen. Vervolgens kregen wij te horen dat het meeste wat wij wouden bestellen er niet was. Tower burgers? Er waren alleen nog Krunch burgers. Omdat we honger hadden bestelden we die maar en besloten een kortingsbon te gebruiken voor 16 hotwings om die onderweg terug op te eten. Echter, buiten kwamen we erachter dat er geen hot wings, maar 5 kipstukken in de emmer zaten. Hier hebben wij 10 euro voor betaald.
We gingen meteen terug maar de deuren waren gesloten. Na aangeklopt te hebben gaf degene achter de kassa aan dat we niet meer naar binnen konden en werden we verder genegeerd. Ik ben erg ontevreden over deze service en vind het onterecht dat ik 10 euro heb betaald voor 5 kipstukken die we niet besteld hadden.
Gewenste Oplossing:
Volledig tevreden zal ik niet zijn; ik ga namelijk om half 11 's avonds met een halflege maag naar huis. Een vergoeding van wat ik heb betaald (op zijn minst!) zou ik erg waarderen.
