Klacht: Boogaardplein Rijswijk

op 14 juni 2018 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag om 19:55 een bestelling gedaan in de restaurant (meenemen).
Eenmaal thuis de bucket met 9 kipstukken bekeken en ze waren allemaal bruiner dan normaal, alsof ze 2 keer gefrituurd waren, de grote friet die ik erbij bestelde was ook veels te zout.

Nooit meer hier bestellen of eerst bekijken terplekke..
De kassiere heeft bewust de kassabon ingenomen, wat ik op dat moment ook al eigenaardig vond.

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden, betaal hier wel geld voor...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

22 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raks