Mijn Klacht:
Mijn zoon en ik ,hebben een bezoek gedaan in het KFC filiaal Assen.
Nadat wij een bestelling hebben gedaan, was het wachten. Het duurde wel lang en het was ook niet druk.
Na een kwartier ben ik toch maar naar de balie gegaan. En wat ik daar treft was personeel die ruzie hebben. Een werknemer die ruzie heeft met de leidinggevende. En daar werd toch een taal uitgesproken door de werknemer. De K woord werd in meerdere malen herhaald.
De werknemer werd weg gestuurd, door de leidinggevende.
Maar onze bestelling heeft door dit wel 35 minuten geduurd. En onze bestelling was ook nog eens verkeerd.
Daarom wil ik een klacht indienen.
Ruzie onder personeel en daar hoeft de klant niet mee te krijgen en het taalgebruik .
De klant moet hier van niet de dupe te worden.
De verkeerde bestelling uitleveren. ( Wil het wel aangeven dat dit is opgelost.)
En wat mij ook enorm stoort is dat een aantal personeelsleden ook steeds op hun mobiel zitten tijdens werktijd. Komt niet professioneel over.
Ik wil wel aangeven dat de gene die bij de balie stond echt keihard aan het werk was ( was zeker niet de leidinggevende) en de gene die de kip frituurde ook. Deze werknemers die zaten niet met hun telefoon te spelen.
Met vriendelijke groet,
Reaaj
Gewenste Oplossing:
Ik ben zelf niet uit op een vergoeding, maar ik wil aangeven dat de leidinggevende het professionele aan moet pakken.
Hij had moeten zorgen dat de klant het akkefietje niet mee hoeft te maken.
En de klanten die langer moesten wachten op hun bestelling. En die ook bij de balie stonden en een excuses aanbieden voor de lange wachttijd. Hij had ons op dat moment misschien een drankje aan kunnen bieden.