Klacht: Bestelling duurt echt lang, Oorzaak ruzie onder personeel

Ringo Jacobsen op 11 februari 2024 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon en ik ,hebben een bezoek gedaan in het KFC filiaal Assen.

Nadat wij een bestelling hebben gedaan, was het wachten. Het duurde wel lang en het was ook niet druk.

Na een kwartier ben ik toch maar naar de balie gegaan. En wat ik daar treft was personeel die ruzie hebben. Een werknemer die ruzie heeft met de leidinggevende. En daar werd toch een taal uitgesproken door de werknemer. De K woord werd in meerdere malen herhaald.

De werknemer werd weg gestuurd, door de leidinggevende.

Maar onze bestelling heeft door dit wel 35 minuten geduurd. En onze bestelling was ook nog eens verkeerd.

Daarom wil ik een klacht indienen.

Ruzie onder personeel en daar hoeft de klant niet mee te krijgen en het taalgebruik .

De klant moet hier van niet de dupe te worden.

De verkeerde bestelling uitleveren. ( Wil het wel aangeven dat dit is opgelost.)

En wat mij ook enorm stoort is dat een aantal personeelsleden ook steeds op hun mobiel zitten tijdens werktijd. Komt niet professioneel over.

Ik wil wel aangeven dat de gene die bij de balie stond echt keihard aan het werk was ( was zeker niet de leidinggevende) en de gene die de kip frituurde ook. Deze werknemers die zaten niet met hun telefoon te spelen.

Met vriendelijke groet,
Reaaj

Gewenste Oplossing:

Ik ben zelf niet uit op een vergoeding, maar ik wil aangeven dat de leidinggevende het professionele aan moet pakken.

Hij had moeten zorgen dat de klant het akkefietje niet mee hoeft te maken.

En de klanten die langer moesten wachten op hun bestelling. En die ook bij de balie stonden en een excuses aanbieden voor de lange wachttijd. Hij had ons op dat moment misschien een drankje aan kunnen bieden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over KFC
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Reactie van de melder van de klacht Ringo Jacobsen

9 maanden geleden - mijzelf, om een alarmerende ervaring te melden die we recentelijk in uw KFC vestiging in Assen hebben gehad. We zijn diep teleurgesteld en geschrokken van het niveau van de geboden service en het gedrag van uw personeel tijdens ons bezoek. Op die bewuste dag plaatsten we onze bestelling en wachtten we geduldig. Ondanks dat het niet druk was, bleef onze maaltijd uit. Pas na 35 minuten werd onze bestelling geserveerd, die bovendien verkeerd was. Toen we na een kwartier wachten naar de balie gingen, stuitte we op een onaangename situatie waarin een werknemer en een leidinggevende in een ruzie verwikkeld waren. Naast het potentieel schadelijke effect op de bedrijfscultuur, is een dergelijke confrontatie in het zicht van klanten volstrekt onaanvaardbaar. Het gebruikte taalgebruik was uiterst ongepast en onprofessioneel, waarbij het K-woord meerdere keren werd herhaald. Daarnaast merkten we dat sommige medewerkers gedurende hun werktijd constant op hun mobiel zaten, wat niet erg professioneel overkomt. Echter, er waren ook medewerkers die wel hard aan het werk waren, zoals degene aan de balie en degene die de kip bereidde. In het licht van bovengenoemde incidenten maak ik bezwaar op basis van de Wet Bescherming Persoonsgegevens (art. 5 en 6), die bepaalt dat klanten recht hebben op een goede service en respectvolle behandeling. Het is niet mijn intentie een vergoeding te eisen, maar louter de kwestie aan te kaarten, zodat de leidinggevende dit professioneel kan aanpakken. Het is de verantwoordelijkheid van de leidinggevende om ervoor te zorgen dat klanten niet worden blootgesteld aan dergelijke akkefietjes. Tevens moet hij de klanten die langer moesten wachten een excuus aanbieden voor de lange wachttijd en misschien zelfs een drankje aanbieden. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Hoogachtend,

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ringo Jacobsen