Klacht: Opgelicht voor €804,65 door slotenmaker Arno/ KM Lock/Keyservice Nederland

oortjmh op 06 juni 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn sleutels waren in mijn bagage achtergebleven terwijl flixbus te vroeg wegreed (ik rees van Saarbrücken via Düsseldorf naar Utrecht, en in Düsseldorf bagage kwijtgeraakt bij de overstap). Ik kan pas over een week mijn bagage terug krijgen en zag mij daarom genoodzaakt om mijn slot open te laten maken door KM Lock. Bij mij kwam er eerst één man aan de deur, die het slot kapotmaakte doordat zijn schroef afbrak in het sleutelgat. Daarop moest zijn collega komen met de frees. Dit duurde erg lang voor hij kwam (zeker 30 á 45 minuten). Beide mannen waren in vrijetijdskleding en ik heb geen auto gezien. Toen hebben zij samen het slot eruit gefreesd en een nieuwe geplaatst. Nadat het klaar was moesten ze nog even terug lopen naar de auto om de pinautomaat op te halen, dit duurde ook nog eens 10 minuten.
De kosten waren als volgt:
Specifieke inzet: €125,-
Voorrijkosten: €30,-
Zon- en feestdagentoeslag:€125,-
Meerwerk iedere 15 min (2x): €50,-
Cilinder 4,50 mm (incl. 3 sleutels): €270,-
Materiaalverbruik: €65,-
BTW bedrag: €139,65

Al met al heeft alles bij elkaar €804,65 gekost. Ik was op dat moment ontzetten moe van de reis en verbijsterd van de prijs. Ik vind het erg vervelend om te zien dat dit bedrijf al meerdere slachtoffers heeft gemaakt. Ik zou graag van anderen horen hoe zij hiermee zijn omgegaan, of het is opgelost en mogelijk samen aangifte doen.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

[email protected]

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag €600,- terug willen. Het zou normaal rond de 140 á 150 euro moeten liggen volgens de sleutelmaker van mijn wooncoöperatie.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door