Klacht: Rrekening

op 18 mei 2020 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw heeft gisteren een nieuw slot laten zetten ivm afgebroken sleutel. De kosten 944,10 euro. Dit is letterlijk diefstal.zou graag willen dat er naar de rekening gekeken gaat worden want dit is echt niet normaal. Fact.nr. 20.5.714. Datum 12mei2020. Op de factuur staat ook geen adres btw nr en kvk nr. Wel staat er Factuur eigen administratie. Hoor graag van u.

Gewenste Oplossing:

Als er iets aan de rek. gedaan wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edtenbosch