Klacht: keukenstoelen

op 27 maart 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte, In 2011 heb ik bij Leenbakker in Genk een keukentafel en zes zwarte stoelen gekocht. Na 2 maanden begon het stof van deze stoelen open te scheuren aan de 2 zijkanten van de zit. Ik ben ervoor teruggegaan bij Leenbakker mits ze onder garantie waren en heb 1 van de 6 stoelen meegenomen, zoals ze gevraagd hadden om een klachtenbrief op te stellen. Na enkele weken en vele telefoontjes kreeg ik bericht van Leenbakker Genk dat het in orde was en dat ik 6 nieuwe stoelen mocht komen kiezen of tewel een tegoedbon voor het bedrag dat mij toekwam. Na enkele keren te zijn gaan kijken in de winkel, zag ik dat er nog altijd dezelfde stoelen waren die terug zo stuk zouden gaan en heb ik gevraagd aan een verkoopster als ik zou mogen wachten tot er een ander model zou binnenkomen. Dat was geen probleem voor haar.2 weken geleden sprong ik weer binnen en heb ik 6 andere stoelen gekozen, ik vraag de verkoopster wanneer ze zouden aankomen en wat ik met die oude stoelen die ik had moest doen, ik krijg als antwoord “kunnen jullie er iets mee doen?”, ik zeg “neen”, maar als ik ze niet moet meebrengen, laat dan aub iets weten, waarop ze antwoord, oke,wij zullen er u voor opbellen als je ze moet brengen. Dat was zo afgesproken. Op 23 Maart krijg ik een bericht op mijn gsm van Leenbakker Genk dat ik mijn nieuwe stoelen mocht ophalen in de winkel, er word niks over die oude stoelen gezegd, en zijn ze naar de containerpark gebracht geweest. Toen mijn man de stoelen ging ophalen , zeggen ze tegen hem dat hij die toch had moeten meenemen, maar een verkoopster heeft terplaatse een paar telefoontjes gedaan, en na een half uur te hebben gewacht dat het geregeld was en goedgekeurt door de verkoopster dat ze de nieuwe stoelen mochten meegeven en zelfs mijn man geholpen hebben die stoelen in te laden in de wagen, dus het was allemaal “OKE”.
Vandaag op 27 Maart krijg ik een boze telefoontje van filiaalleider Peeters Raymond, dat ik onmiddelijk de oude stoelen moest inleveren, ik probeerde uit te leggen dat ze al weg waren, maar hij had er geen oren naar en verweet mij door de telefoon dat ik een leugenaar ben en een oneerlijke mens ben en dat ik het op mijn geweten zou hebben en dat hij ermee zou kunnen leven, maar ik niet. Nadat hij uitgesproken was en ik neerlegde heb ik naar de Europese Centum Van Consumenten gebeld om daar mijn verhaal te doen en wat ik zou kunnen doen, ik moest van hun terugbellen naar Leenbakker en zeggen dat ik contact had opgenomen met ECC, en dat ik het niet correct vond van die uitspraken die hij had gedaan, waarop Mr Peeters weer begon over leugenaar enz…IK voel mij enorm vernederd als vrouw en ben enorm verschoten van zijn uitspraken. Wij zijn altijd correct en eerlijk geweest en heb tot nu toe nog nooit met eender welk filiaal problemen gehad, zelfs niet met Leenbakker, want het was niet onze eerste aankoop daar, maar wel de laatste. Dit kan voor mij niet zomaar door de vingers gekeken worden, en daarom ook deze klachten brief.
Graag zou ik er zo vlug mogelijk een antwoord op krijgen.
DANK U.
MEVR NIEDDU UIT HOUTHALEN (limburg)

Dat laat ik aan jullie over

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nieddu