Klacht: keukenpaneel onder gootsteen zet uit door vocht

op 29 juni 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Het frontpaneel van het keukenkastje onder de gootsteen zet op meerdere plaatsen uit door vocht. in jan-21 heb ik de klacht gemeld. Ik kreeg maar geen reactie en heb meerdere malen gebeld, maar kreeg geen contact met Ikea (vanwege corona drukte). De verbinding werd gewoon verbroken. In jun-21 kreeg ik wel contact. Zij zouden de klacht direct in behandeling nemen. Na een week heb ik weer gebeld. Er bleek weer iets fout te zijn gegaan. Nu beloofden zij mij weer de klacht asap in behandeling te nemen. Twee dagen later kreeg ik een reactie dat mijn beroep op garantie werd afgewezen. Het was een standaard mail met allerlei redenen die niet van toepassing waren. Na gebeld te hebben werd mij verteld dat ik de schade niet op tijd had gemeld. Ik had gewoon pech. Ik wil een klacht indienen bij Ikea, maar dit is niet mogelijk. In mijn laatste chat-contact kreeg ik te horen: afgewezen is afgewezen en de verbinding werd verbroken. Ik vind het echt schandalig hoe Ikea mij belazerd met zijn 25 jaar garantie. De keuken is nog geen 8 jaar oud.

Ik ben tevreden als Ikea zich aan de afspraken houdt en de front paneel laat vervangen onder de garantie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter P.