Klacht: keukenblad

op 17 september 2017 over Huis en Erf, woningbouwvereniging te Schijndel. in de categorie Woningcorporaties

Al meerder malen aan huis en erf gevraagd omdat mij keukenblad kapot is
Krijg steeds geen nieuwe omdat er word gezegd dat ik zelf heb beschadigd
Maar als er een kopje valt dan zit er meteen een deuk in wat daarna gaat bladderen
Meerder mensen in de wijk hadden dit voorval ook en krijgen meteen een nieuw keukenblad
Nu komt er iemand dat repareren en is al zeker 2 dagen 4 uur bezig geweest maar het lukt niet en hij mag alleen maar een plek repareren de rest niet. Wat denk je wat dat kost die meneer komt maandag weer terug om het proberen te maken maar het ziet er niet uit en kleurverschil voordat uurloon had ik al wel 3 keukenbladen kunnen krijgen van huis en erf
Die meneer heeft gebeld naar de woningbouw dat het niet lukt en hecht maar hij moest maar doorgaan want ik krijg geen nieuw blad het voelt als pure pesterij nu .

Ik ben tevreden als ik een nieuw keukenblad krijg net als de andere medebewoners betaal niet voor niks aan een seviceabonnement

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huis en Erf, woningbouwvereniging te Schijndel.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huis en Erf, woningbouwvereniging te Schijndel. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door XZXZ