Klacht: Keuken

op 16 februari 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

31 januari kregen we onze keuken geleverd. Al snel kwamen we erachter dat we spullen misten. Ik heb gebeld en werd niet professioneel behandeld. Eigenlijk wilde de desbetreffende mevrouw dat ik zelf de spullen kwam halen, terwijl ik €94 euro heb betaald voor het laten bezorgen. Ook heb ik daarna nooit meer iets gehoord en uiteindelijk heeft het zes dagen geduurd voor het er was en ik eindelijk verder kon. Vorige week kwam ik tot de conclusie dat ik 20 poten heb voor 12 kasten, geen rooster voor de bij koelkast en geen ombouw voor de vriezer. Ik heb een mail gestuurd naar filiaal Utrecht waar de keuken besteld is. Na vier mails, geen reactie. Uiteindelijk heb ik gebeld en heb ik ruim 50 minuten aan de lijn gehangen. Degene die ik aan de lijn had luisterde niet goed, waardoor het erg lang duurde. Toen moest ik de spullen zelf komen halen! Het heeft me dus veel beltegoed en benzine gekost. Het heeft veel energie gekost mijn spullen te krijgen, waardoor het plaatsen van de keuken dagen vertraging heeft opgelopen. Ook het handelen van het personeel vind ik niet netjes. Niemand heeft een excuus aangeboden.

Als ik een vergoeding voor de gemaakte belkosten krijg en mijn €94 bezorgkosten terug krijg.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deutekom92