Klacht: kerstboomactie

op 28 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

mijn dochter heeft in december een kerstboom gekocht met daar bij behorende kadobon van 20,00 .
vorig jaar was deze kaart de maand januari geldig maar nu tot en met 26 januari. op 26 januari,toen de bon dus nog geldig was, was Ikea in Groningen niet open. we zijn toen 27 januari gegaan er van uit gaande dat zo”N groot bedrijf als Ikea daar niet moeilijk over zou doen. maar helaas wel dus ze mocht niet meer betalen met de kadobon en was dus haar 19,00 euro kwijt.
mijns inziens had IKEA dan duidelijk op de kaart moeten zetten dat niet alle filialen op 26 januari geopend zijn.
19,00 euro is voor mijn dochter heel veel geld en voor Ikea nog niet een druppeltje op een gloeiende plaat.

ik ben tevreden met de oplossing dat mijn dochter alsnog een geldige bon van 19,00 euro krijgt.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 07 februari 2014 om 15:57 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij geprobeerd om telefonisch contact te krijgen. Helaas zonder succes. Wij vinden het jammer dat de klant dit zo ervaren heeft. De geldigheidsduur van de tegoedpas is bij uitreiking hiervan bekend gemaakt aan de klant. De vestiging Groningen is niet op zondag geopend zoals ook op te maken valt uit de openingstijden op onze website. Wij kunnen dan ook helaas niet overgaan tot het vergoeden van de het door de klant genoemde bedrag. Uiteraard is zijn dochter van harte welkom in een van onze vestigingen en zullen wij een kleinigheidje toezenden om het eerst volgende bezoek te veraangenamen. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Trijnie Wubbolt