Klacht: Keren niet uit en na opzegging nog steeds geld van rekening

op 19 juli 2016 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Nexus 5 was verzekerd bij Acuta via de Saturn.
Nu heb ik twee problemen dat mijn power button raar doet en dat mijn accu niet helemaal lekker meer werkte, Acuta keerde hier niet voor uit en wou niet meehelpen aan een oplossing.
Hierna heb ik mijn verzekering geannuleerd en mijn telefoon laten repareren. Helaas schrijven ze nog steeds geld van mijn rekening af.

Gewenste Oplossing:

Als de premie van de verzekeringsperiode (of in ieder geval na de opzegging) terug word gestort of ik de kosten van de reparaties kan declareren (bedrag van 70 euro, dus niet zo erg veel...).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Actua Verzekeringen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Actua Verzekeringen in behandeling genomen

Actua Verzekeringen

Heeft op 20 juli 2016 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bij navraag binnen ons bedrijf blijkt dat de bovenstaande schadeclaim door u zelf is geannuleerd omdat u de apparatuur elders heeft laten repareren. Er is geen officiële opzegging van de verzekering bij ons binnen gekomen. Zou u dit zo spoedig mogelijk willen mailen naar: wijzig@actua.org? We zullen dan kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actua Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Christiaandedieleclercq