Klacht: Ken je die mop van die monteur die zou komen? X2!

op 01 juni 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Monteur zou tussen 8 en 12 komen om mijn combi magnetron/oven te repareren. Mijn apparaat is pas een half jaar oud en heeft een defect. Een aardige dame maakt een afspraak voor een monteur ik moest er anderhalve week op wachten maar dat vond ik niet zo erg. Ik nam netjes vrij van mijn werk en wachtte. Halverwege de ochtend belde ik de klantenservice. Ik wilde graag weten wanneer de monteur zou komen. Aan de telefoon waren we overeengekomen dat hij zo vroeg mogelijk zou komen omdat ik dan ’s middags gewoon naar mijn werk kon gaan. Maar whirlpool kon er niets anders zeggen dan tussen 8 en 12 en de monteur zou wel bellen als hij er bijna was. Om 12 uur was de monteur nog niet geweest. Die belde mij even over 13.30 uur op om te zeggen dat hij een uurtje later zou komen. Hij deed voorkomen alsof hij niet wist dat hij voor 12 uur moest komen. Een nieuwe afspraak maken, alleen met deze monteur. En die had een probleem om op bepaalde tijdstippen bij mij te kunnen komen. Ik gaf aan niet weer een halve dag vrij te nemen. Vrije dagen in het onderwijs opnemen buiten de vakanties kan niet en mag niet. Het is dus voor mij heel moeilijk om een tijdstip vrij te maken. Ik kan wel thuis zijn op het moment dat er wat tussen uren aan elkaar geplakt zitten of aan het einde van de dag. De monteur sprak af om een week later tussen 10 en 10.30 toch bij mij te komen om mijn apparaat te fiksen. Op deze bewuste dag witte 8.10 uur gebeld door de klantenservice van whirlpool. De afspraak moest geannuleerd worden want een aantal onderdelen waren nog niet binnen. Ik voeg deze service medewerker om welke onderdelen het dan zo gaan. Het zou gaan om de onderdelen die nodig waren om mijn apparaat te repareren. Ik vroeg mij af hoe Whirlpool dan wist wat er defect was dat was immers nog niet eens beoordeeld. De man bij de klantenservice vertelde dat de monteur mij een week eerder had bezocht en dat had beoordeeld. Maar dat was niet waar.
Kortom ik ben bijna een maand verder en mijn combi apparaat doet het nog steeds niet. Whirlpool maakt afspraken en zegt ze net zo hard weer af. Het is toch verschrikkelijk dat je destijds gekozen hebt voor kwaliteit boven klantvriendelijkheid. Ik vind het echt schandalig goed dit bedrijf met klanten omgaat. Ik ben benieuwd wanneer mijn combi apparaat nou wordt gerepareerd wat naar eigen zeggen geen monteur volgende week met vakantie.

Ik zou er genoegen mee nemen als mijn apparaat zo snel mogelijk gerepareerd wordt op een middag na drie uur zodat ik niet nog een keer vrij hoeft te zijn, en dan zonder gedoe. En als je ook nog proberen het vertrouwen te herstellen dat ik destijds wel in hun product tonen nou dat zou helemaal mooi zijn maar op het ogenblik komen ze daar nog niet bij in de buurt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peebus