Klacht: kattenbakvulling

op 17 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de nieuwe kattenbakvulling gekocht ( ultra wit/balanche ), omdat de Coshida uit het assortiment is gehaald.
We hebben meerdere katten, en we zijn hier absoluut niet tevreden over.
Het licht door het hele huis heen en het is in verhouding veel duurder.
Ik zou graag de oude Coshida weer terug willen hebben.
Kunt u daar voor zorgen of kunt u mij vertellen waar ik deze ook kan kopen.
Gekocht in het filiaal in Apeldoorn.

Met vriendelijke groet,

Peter

Gewenste Oplossing:

kattenbakvulling weer terug in het assortiment.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 juli 2017 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 17 juli 2017 om 20:29 geantwoord

Het lidl team mag geen leveranciersgegevens vrijgeven.
DIT VIND IK JAMMER (DUS IK MOET HET MAAR BIJ DE CONCURRENT VAN LIDL HALEN)
ZEER SLECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door peter drenth