Klacht: Kastje van de tv verbinding is kapot.

op 28 april 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb afgelopen vrijdag 22-04 gebeld met Telfort, afstandsbediening TV kreeg geen verbinding met de tv ontvanger, de tv ontvanger gaf code F601 aan.
Dus geen beeld of geluid, gebeld met Telfort, deze hebben geprobeerd mij te helpen, maar kwamen er niet uit. Ze hebben met een 2e lijn gebeld, deze had aangegeven dat de tv ontvanger kapot was. Er zou een nieuwe gestuurd worden, dinsdag of woensdag zou ik hem binnen krijgen. Woensdag was koningsdag, dus ik dacht hij is er donderdag wel. Niets ontvangen, met Telfort gebeld, deze hebben het nagekeken bleek dat er niets gestuurd was.( er was dus niets mee gedaan!! Je gaat er toch vanuit dat als je belt dat het serieus genomen wordt) Dus nu moet ik weer 5 werkdagen wachten voordat ik een nieuwe krijg,Ik ben boos, gevraagd of er geen spoed bijgezet kon worden, dit is niet mijn fout. maar dat kon niet Telfort werkt met 5 werkdagen,en ik dan dacht ik nog,daar wordt niet aan gedacht moet ik dit goed vinden, omdat er bij jullie 5 werkdagen voor staan.Vindt dit geen service als je alleen een excuses krijgt, daar moet je het mee doen.Ben al jaren bij Telfort, vindt dit een slechte zaak. Heb ook doorgegeven dat ik een klacht indien. Of het helpt, ja ik ben het kwijt…maar ben nog steeds boos. Schandalig dat jullie hier niets mee doen.

Dat is iets dat u voor mij moet oplossen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1233