Klacht: kast valt uit elkaar

op 05 september 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Best Leen Bakker,

Vier maanden geleden hebben mijn vriendin en ik een mooie kast bij jullie gekocht. Deze heb ik samen met een vriend in elkaar gezet. Na twee maanden sloot de linkerdeur niet meer goed en een paar weken later ook een andere deur. Nu zijn de bodems van de lades eruit gevallen.
De kast krijgt steeds meer mankementen en daar vinden we de kast te duur voor.
We waren in het begin heel erg blij met de kast, maar vinden het jammer dat de kast van zo’n lage kwaliteit is.

Wanneer de kast gemaakt is.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 14 augustus 2016 om 10:07 geantwoord

Beste klachtmelder,

wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is al wat ouder, en waarschijnlijk al opgelost via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen uw klacht opnieuw te melden. Hierbij sluit ik deze klacht.

Marco Houthuijzen
Klantenservice
Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door rubenpeters