Klacht: kast om op te laden

op 12 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

wij hebben een station in boven hardinxveld met een kast waar je je chip kan opwaarderen, meerdere malen krijg ik het probleem dat bankieren onmogelijk is, of dat het scherm niet te lezen is door de zon.
zoals afgelopen weekend weer.
de kast staat pal in de zon zodat het scherm niet te lezen is, met veel schaduw technieken en een duits menu gekregen te hebben kom ik erachter dat ik zelfs voor de zoveelste keer niet kan pinnen.
dus ik was genoodzaakt om naar de dichtsbijzijnde oplader te fietsen, te laat voor mijn afspraak, kortom een en al frustraties

arriva heeft prettig personeel

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 mei 2016 om 19:28 geantwoord

Ik heb het bericht doorgestuurd naar de regio zodat ze naar de automaat kunnen kijken en het probleem met het pinnen kunnen oplossen.
Ook de klant gecomplimenteerd met het feit dat ze naar een ander oplaadpunt is gefietst zodat ze op saldo kon reizen ondanks dat ze dan haar afspraak zou missen.

^YZ
Webcareteam Arriva

Heeft op 13 mei 2016 om 07:49 geantwoord

fijn dat er naar gekeken word, of er iets aan gedaan word is het 2e. ik kon niet anders dan naar een ander punt te gaan anders nemen ze je niet mee of je krijgt een boete

Alle klachten die gemeld zijn door petra timmermans