Klacht: kast niet aanwezig

op 11 augustus 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 juli een kast besteld die 3 dagen later aanwezig zou zijn. I.v.m. mijn vakantie gevraagd of ik de kast op 11 augustus op kon halen. Vandaag een vrachtauto gehuurd om de kast op te halen en dan blijkt deze NIET aanwezig te zijn. Deze kast wordt nu pas eind september geleverd. Dit betekend dat ik weer vervoer mag regelen (huren) zeer slecht van leenbakker

Gewenste Oplossing:

Kast eerder aanwezig en afleveren bij de klant deze hoeft niet 2 maal onkosten te maken voor een fout van leenbakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door tonny66