Klacht: Kast klopt totaal niet

op 15 februari 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Na het kopen van kast Dombas deze in elkaar willen zetten. Deze bleek totaal niet te kloppen. De scheidingslijn welke de kast in een breek hang gedeelte aan de linker kant en het leg gedeelte rechts zou moeten zetten bleek totaal andersom gespiegeld?! En de gaatjes voor de bevestiging van de hangroede/planken en de deuren klopten ook totaal niet. De kast lijkt gewoon in spiegelbeeld geproduceerd! De kast werd in elkaar gebouwd door een timmerman welke zijn ogen dus hierin ook totaal niet kon geloven!
Contact gezocht met de klantenservice van de ikea en na een half uur in de wacht te staan eindelijk te woord gestaan.
Moet van hun dus opnieuw de kast uit elkaar gaan halen en alles los terug gaan brengen,en dan maar gokken dat de volgende welke ik mee neem als retour wel goed geproduceerd is.
Dus kort door de bocht,weer een tank benzine gaan verrijden voor een product welke bij hun slecht vandaan komt.

Dat er een andere geleverd word!
Zij deze zelf maar laten leveren door hun bezorgservice en hun de oude retour meenemen zodat er voor mij buiten de kosten voor een foute kast van 89,99 ook niet dubbele bezine kosten achter weg komen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W S