Klacht: Kast kapot

op 12 december 2017 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Meubella

10 maanden geleden - Beste, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om dit te vernemen. Wij hebben inmiddels contact met u gehad via de mail en hopen dit op een goede manier te kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Meubella

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 22 februari 2018 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben per e-mail contact gehad met de klant en gevraagd om een foto van de beschadigde plank. Na dit verzoek hebben wij niets meer vernomen van de klant en gaan er daarmee vanuit dat het probleem verholpen is. Wanneer dit niet het geval is horen wij dat uiteraard graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikkybontan