Klacht: Kast

op 19 september 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste. İk heb op 6september een kledingkast besteld, die heb ık laten bezorgen bıj Filaal Anthony fokkerweg leenbakker.

Een onderdeel van de kast is stuk binnen gekomen ik heb al meerdere keer gebeld. Om die onderdeel opnieuw te bestellen maar dat was niet gedaan volgende dag opnıeuw gebeld en laten bestellen. En wacht ınmiddels al 2 weken op de onderdeel mijn kleren liggen op de grond ik heb de kast met spoed nodig! Elke keer als ik bel zeggen ze dat ze niet weten hoelang het kan duren. İk wil de onderdeel met spoed binnen hebben. Of anders ga ık de kast opsturen en koop ik ergens anders een kast.

Gewenste Oplossing:

Als ık de onderdeel die stuk is binnengekomen snel met spoed binnen is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Burcu5858