Klacht: Kassabon klopt vaak niet

Joopjoop op 12 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag 12-04-2022 weer boodschappen gedaan bij de lidl in Heemskerk, zoals gewoonlijk controleer ik de kassabon waarop te zien was dat de prijs van de peren hoger was dan op de lidl app vermeld stond, volgens de bedrijfsleider was de prijs onder voorbehoud van drukfouten, dat is lekker goedkoop reclame maken!!
Ik controleer de kassabon iedere keer dat ik boodschappen doen, en ongeveer de helft van de keren klopt hij niet, maar altijd in mijn nadeel, dat doet je wel denken.

Beleid aanpassen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 mei 2022 om 10:46 geantwoord

Joopjoop

Heeft op 12 mei 2022 om 12:49 geantwoord

Ik heb geen interesse in een coupon, naar mijn mening word er structureel verkeerd met aanbiedingen omgegaan en dit is een principe kwestie

Bericht van Lidl

1 maand geleden - We hebben je op 16-05 en 18-05 een mail gestuurd waarin wij je huisnummer hebben uitgevraagd zodat wij je een kleinigheidje kunnen toesturen per post ter compensatie van het ongemak. Helaas hebben wij hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Reactie van de melder van de klacht Joopjoop

1 maand geleden - Ik heb geen interesse in een kleinigheidje, ( onzin dingen geven extra milieu vervuiling ) naar mijn mening word er structureel verkeerd met aanbiedingen omgegaan en dit is een principe kwestie

Bericht van Lidl

1 maand geleden - Bedankt voor je reactie. Dan hebben wij de melding genoteerd en doorgestuurd naar de juiste collega's. Hiermee hopen wij dat herhaling in de toekomst zoveel mogelijk voorkomen wordt. Wij zullen de melding in klacht.nl dan ook sluiten. Mocht je toch nog vragen hebben over de melding dan kan je referentienummer: 72418668 gebruiken. Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Joopjoop