Klacht: Kassa

op 18 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdagmiddag ah molenwijk amsterdam om 16.30 uur een dermate snelle cassiere (zaima of zalma) dat het normaal inpakken van je boodschappen niet mogelijk is voordat ze platgedrukt worden met de schuifbalk voor de volgende klant. Ik ben geen ‘omaatje’ dat niet zo snel meer gaat. Ik mag toch aannemen dat de dames niet per klant betaald worden.
Even om je heenkijken als kassamedewerkster is op zijn minst ook heel belangrijk.

Gewenste Oplossing:

Laat de cassiere de rust nemen om iemand op een normaal tempo zijn boodschappen te doen. En niet als een bezetene de boodschappen over het scangedeelte te gooien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Steinvoorte