Klacht: Karwei maakt er een potje van

op 08 juli 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

KLACHT Op 28 mei j.l. 5 binnendeuren online besteld en betaald. Toch een paar honderd Euro. Na 2 weken afspraak voor levering echter bezorgdienst kent geen flexibiliteit buiten kantooruren. Vervolgens mededeling dat deuren teruggestuurd worden naar xxx. Sindsdien niets meer vernomen!!! Eerste mail 28/6 verstuurd aan Servicedesk Karwei. Ook na 5 dagen (!) geen reactie. Op 6/7 wederom om reactie gevraagd. Je raadt het al….
Sta op het punt aangifte te doen bij Politie. Pure oplichting/diefstal en minachting van de klant. Ik wil een oplossing!

Ik wil mijn geld terug zodat dit definitief de allerlaatste transactie is met Karwei.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 28 juli 2016 om 13:38 geantwoord

de order is op 11/07 gecrediteerd.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

Alle klachten die gemeld zijn door maantje67