Klacht: Karwei heeft mijn spullen een maand na beloofde datum geleverd

op 07 september 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Dit is echt ongelofelijk! Ik heb Een maand van te voren badkamer meubelen van Bruynzeel besteld bij Karwei in Den Haag. Ze zouden op 18 augustus alles leveren. Paar dagen voor 18 augustus ben ik langs geweest omdat ik niks meer had gehoord van ze. Helaas zeiden ze toen dat ze niet op 18 augustus konden leveren. Ik had al een meneer ingehuurd en betaald voor niks! Daarna heeft de vestigingsmanager beloofd om op 25 augustus te leveren (ik heb zelfs zijn stem opgenomen omdat ze constant liegen) weer een dag vrij genomen om thuis te wachten en zelfde man weer ingehuurd en om 5 u gebeld om te vragen waar het nou blijft. Oh mevrouw u krijgt het helemaal niet vandaag zeiden ze. Weer langs geweest dan pas na 2 pogingen geleverd. Geen 1 keer excuses aangeboden niks!!! Is dit normaal? 2 keer beloven en 2 keer afspraken niet nakomen! Als je moet betalen dan willen ze het gelijk hebben maar bij leveren moet je 10 keer bellen en langsgaan!

Ik wil mijn aannemers kosten betaald hebben!! Ze zijn zo slecht met mij omgegaan. Totaal geen klantvriendelijkheid, Niet eens even excuses aanbieden, niks!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Karwei over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 02 oktober 2016 om 15:11 geantwoord

de klant heeft korting op de aankoop en een vergoeding voor de gemaakte kosten voorgesteld gekregen. Het is nu aan de bm en de klant om dit te regelen.

This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person

Alle klachten die gemeld zijn door necgunay01