Klacht: karpet casa

op 26 februari 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilden een karpet ( Casa ) kopen bij Leen Bakker, wonen in Belgie dus naar het belgische filiaal bleek aldaar dat dit produkt 10 euro duurder is als in Nederland.
Bij navraag bij de klantenservice NL zou dit te maken hebben met BTW , transport en “andere interne kosten ?”.Vreemd want andere Bakker produkten zijn in NL en Belgie gelijk geprijsd.
En een BTW verschil van 2 procent maakt op een bedrag van 80 euro GEEN 10 euro uit.Heb dit aan de hand van een rekensom ook uitgelegd : 80 euro – 19 procent dan plus de 21 procent in Belgie.Maar nee hoor: het is nou eenmaal zo.

Gewenste Oplossing:

Heb Leen Bakker voorgesteld het genoemde produkt te leveren voor de NL prijs.
Met als argumenten : positieve reclame voor klantvriendelijkheid en flexibiliteit en het terugkomen van klanten vanwege de goede ervaring.
Maar geen enkel antwoord hieop ontvangen.
Gaat ons echt niet om dat tientje maar om het principe van klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door notrirus