Mijn Klacht:
Ik heb sinds 6 maanden een karcher raamwasser die nu al niet meer werkt … volledig opgeladen … doet niets meer
Gewenste Oplossing:
graag aamgeven wat het probleem is
Charly13 op 18 februari 2018 over Kärcher in de categorie Schoonmaakproducten
Een klant heeft een Kärcher raamwasser aangeschaft die na zes maanden gebruik niet meer functioneert, ondanks dat het apparaat volledig opgeladen is. De klant is ontevreden over de prestaties van het product.
Ik heb sinds 6 maanden een karcher raamwasser die nu al niet meer werkt … volledig opgeladen … doet niets meer
graag aamgeven wat het probleem is
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kärcher
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kärcher nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM