Mijn Klacht:
Mijn electrische dweil, toch niet bepaald een goedkoop product, is na 13 maanden al overleden. Maar dus nog wel onder garantie. DPD zou, op verzoek van Karcher, het apparaat op komen halen. Vrijdagavond krijg ik SMS van DPD dat ze de volgende zaterdag, 26 maart, langskomen. De hele dag thuis gebleven. Maar geen DPD aan de deur gehad. Klantenservice DPD is alleen op werkdagen tijdens kantooruren bereikbaar, niet op zaterdag. Op maandag maar DPD en Karcher gebeld: wat blijkt DPD haalt überhaupt geen producten van Karcher op zaterdagen op. Want te duur voor Karcher. Doordat ik moest thuisblijven op zaterdag, en ook zelf geen ophaaldag kon kiezen, heb ik financiele schade geleden. Geen compensatie van Karcher. Enkel een slap en obligaat excuus. Bij Karcher hebben ze blijkbaar nooit van het belang van een goede NPS score gehoord.
Gewenste Oplossing:
Compensatie van geleden schade en een tastbaar gemeend excuus
