Klacht: Kapotte wasmanden

op 12 april 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb via internet 3 wasmanden besteld bij de Leenbakker en daarover dus ook de verzendkosten betaald.
Vervolgens worden de wasmanden afgeleverd… zo in elkaar gedrukt dat ze kapot zijn, uit hun verband zijn, het nylon helemaal raar opgerold zit (en niet meer te herstellen is) en er vlekken in zitten.
Direct de zelfde dag over gemaild. Twee weken lang geen reactie, dus nog maar eens gemaild.
Werd mij verteld dat ik ze zelf mocht terugbrengen en omruilen in een filliaal in de buurt.
Ik had de manden juist online besteld omdat ik geen vervoer heb!
Dus ik dan maar met die ondingen de bus in.
Kostte me weer 12 euro aan reiskosten extra.

Vervolgens kom ik daar aan, is er nog maar 1 goede wasmand. (De rest was dus ook net zo in elkaar gepropt als de manden die mij opgestuurd waren.)
Zou ik dus de volgende dag weerrrrrrr met de bus moeten om die andere 2 nog op te halen.
Zou me dus weer 12 euro reiskosten uit de zak kloppen.

En de reactie van de ene dame in dit filliaal in Zwolle was dat zij daar niks aan kon doen. Nee, IK kan er zeker wat aan doen dat Leenbakker mij kapotte rotzooi toestuurt en ik het vervolgens zelf maar mag zien op te lossen???!

Met de grootst mogelijke moeite gaat nu een andere dame uit dat filliaal kijken of ze de afdeling Service van Leenbakker zo ver krijgen om mij alsnog 3 wasmanden met de post toe te zenden.
En als ik voor deze optie zou kiezen, mocht zij mij alsnog niet die ene goede meegeven.

Dus al met al ben ik 12 euro aan reiskosten en 5 euro aan verzendkosten verder, en heb ik nog steeds helemaal NIKS!

Het is toch van de zotte dat Leenbakker dit een normale gang van zaken vindt, als ze mij kapotte artikelen toesturen.

En aan de wasmanden die er nog wel in de winkel stonden te zien, heb ik er weinig vertrouwen in dat ik niet weer hetzelfde euvel krijg als ze ze wel toesturen.
Kennelijk vindt Leenbakker het normaal om dingen zo in elkaar te frotten dat het er niet meer uit ziet. Ik snap niet hoe ze het zo durven te verkopen!

Ik ben tevreden als Leenbakker mij 3 nieuwe en NETTE wasmanden toestuurt, aangezien ik daar al voor betaald heb en ik niet steeds met de bus op en neer ga reizen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MisPoes31