Klacht: Kapotte wasmachine

op 09 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn wasmachine is in een half jaar tijd al vier keer kapot geweest met dezelfde reden. Bij de vierde keer heeft de monteur bepaald dat er een andere oplossing moest komen. Hij werd niet meer gerepareerd, maar en zou een andere machine komen. Nu zit ik al twee weken te wachten, met een kapotte wasmachine, en nog steeds geen bericht van Samsung. Bij hun is wel bekend dat de machine omgeruild gaat worden, maar wanneer….dat is een vraagteken!

Gewenste Oplossing:

Tevreden ga ik voorlopig niet meer worden over Samsung. Maar ik zou graag zeer snel een andere machine in huis hebben staan die werkt! Kan ik eindelijk mijn stapels was wegwerken!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kapottewasmachine