Klacht: Kapotte tuinslang

op 18 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

In maart heb ik een oprolbare tuinslang besteld en opgestuurd gekregen met bestelnummer#201214705.
Helaas schoot afgelopen weekend tijdens het sproeien de sproeikop van de slang m.a.g. dat deze er niet meer opgezet kan worden en dus onbruikbaar is geworden.

retour zending tuinslang en creditering gemaakte kosten tuinslang

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 24 mei 2016 om 00:02 geantwoord

Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat het product mankement(en) vertoont.
Mogelijk gaat het hier om een productiefoutje/transportschade.
Voordat wij dit met zekerheid kunnen vaststellen, is het retourneren van het product essentieel.

U komt enkel in aanmerking voor de garantie-regeling van het product.
Dit komt doordat uw retour-termijn van 14 dagen voor creditering is overschreden.
Op dit product geldt een garantie-regeling op technische mankementen van één jaar na ontvangst van de bestelling.

U kunt het beste een retour-aanvraag doen via onze website.
Dit proces kost slechts enkele minuten van uw tijd.
Voor het doen van een retouraanvraag heeft u nodig:

- Uw bestelnummer (kunt u terugvinden op uw afschrift en/of op de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft.)
- Uw mailadres (Moet hetzelfde zijn als bij het plaatsen van de bestelling)

De retour-procedure werkt als volgt:

**Lees de onderstaande instructies goed door**

Stap 1) U doet een retour-aanvraag via www.koopjedeal.nl/klachten
Stap 1A) U kiest bij \"gewenste oplossing\" voor de optie \"vervanging\".
Stap 2) Uw retour-aanvraag wordt binnen één werkdag geaccordeerd door één van onze retouren-afdeling medewerkers.

Stap 3A) Indien uw retour-aanvraag goedgekeurd wordt, ontvangt u automatisch bericht van ons met de instructies over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren naar ons.
In de bijlage van de goedkeuring vindt u het gratis verzend-etiket.
Stap 3B) Indien uw retour-aanvraag wordt geannuleerd, ontvangt u apart bericht van ons.

Stap 4) U retourneert het pakketje volgens de aangegeven instructies.
Stap 5) Wanneer wij het pakketje ontvangen, ontvangt u bevestiging van ons.
Stap 6) Het kan maximaal 5 werkdagen duren nadat wij het pakketje ontvangen hebben, voordat uw retour is verwerkt.

Onze excuses voor het ongemak die u heeft mogen ervaren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mochten er vragen of opmerkingen resteren, neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Fokkerlaan