Klacht: Kapotte tuinslang

op 18 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart heb ik een oprolbare tuinslang besteld en opgestuurd gekregen met bestelnummer#201214705.
Helaas schoot afgelopen weekend tijdens het sproeien de sproeikop van de slang m.a.g. dat deze er niet meer opgezet kan worden en dus onbruikbaar is geworden.

Gewenste Oplossing:

retour zending tuinslang en creditering gemaakte kosten tuinslang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 24 mei 2016 om 00:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat het product mankement(en) vertoont.
Mogelijk gaat het hier om een productiefoutje/transportschade.
Voordat wij dit met zekerheid kunnen vaststellen, is het retourneren van het product essentieel.

U komt enkel in aanmerking voor de garantie-regeling van het product.
Dit komt doordat uw retour-termijn van 14 dagen voor creditering is overschreden.
Op dit product geldt een garantie-regeling op technische mankementen van één jaar na ontvangst van de bestelling.

U kunt het beste een retour-aanvraag doen via onze website.
Dit proces kost slechts enkele minuten van uw tijd.
Voor het doen van een retouraanvraag heeft u nodig:

- Uw bestelnummer (kunt u terugvinden op uw afschrift en/of op de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft.)
- Uw mailadres (Moet hetzelfde zijn als bij het plaatsen van de bestelling)

De retour-procedure werkt als volgt:

**Lees de onderstaande instructies goed door**

Stap 1) U doet een retour-aanvraag via www.koopjedeal.nl/klachten
Stap 1A) U kiest bij \"gewenste oplossing\" voor de optie \"vervanging\".
Stap 2) Uw retour-aanvraag wordt binnen één werkdag geaccordeerd door één van onze retouren-afdeling medewerkers.

Stap 3A) Indien uw retour-aanvraag goedgekeurd wordt, ontvangt u automatisch bericht van ons met de instructies over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren naar ons.
In de bijlage van de goedkeuring vindt u het gratis verzend-etiket.
Stap 3B) Indien uw retour-aanvraag wordt geannuleerd, ontvangt u apart bericht van ons.

Stap 4) U retourneert het pakketje volgens de aangegeven instructies.
Stap 5) Wanneer wij het pakketje ontvangen, ontvangt u bevestiging van ons.
Stap 6) Het kan maximaal 5 werkdagen duren nadat wij het pakketje ontvangen hebben, voordat uw retour is verwerkt.

Onze excuses voor het ongemak die u heeft mogen ervaren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mochten er vragen of opmerkingen resteren, neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Fokkerlaan