Klacht: Kapotte tent

op 28 juni 2016 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 mei hebben wij een tent gekocht via de webshop van obelink. Toen wij op 10 juni vertrokken om op vakantie te gaan, kwamen wij er in Italië achter dat er een scheur in onze tent zat. Helaas moesten wij hier nog wel 2 weken mee camperen.

Toen wij op 26 juni thuis zijn gekomen heb ik gelijk contact op genomen met de klantenservice van obelink. Vandaag 28 juni krijg ik van obelink te horen dat de tent gemaakt zal worden. Hier ga ik dus niet mee akkoord, anders had ik net zo goed een 2ehands tent kunnen kopen in plaats van een nieuwe.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een nieuwe tent krijg of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Obelink Winterswijk

1 jaar geleden - Geachte heer, Vervelend te moeten vernemen dat uw tent een defect vertoonde. Vanzelfsprekend willen wij uw klacht graag oplossen, maar daarvoor zullen wij uw tent eerst moeten beoordelen. Zodra deze in ons bezit is dan zullen wij uw klacht beoordelen en een passende oplossing aandragen. U heeft van onze klantenservice inmiddels een bericht gekregen op welke wijze de tent geretourneerd kan worden aan ons. Met vriendelijke groet, Team Obelink

Alle klachten die gemeld zijn door Thierryd