Klacht: kapotte tent en verroeste stokken na 1 keer gebruik.

op 05 september 2016 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben onlangs een mail naar Obelink gestuurd en daar een zeer ontevreden antwoord op gekregen , ik hoop dat hier een andere oplossing voor wordt gevonden.
Dit is de email naar obelink en hun antwoord.

Na aanleiding van een telefonisch contact over onze gekochte voortent tourer zipp op 12 juli 2016 ordernr 904343. Stuur ik u deze mail met foto’s.

Wij bespraken in ons contact dat wij na 1 keer gebruik van de tent deze al mankementen heeft namelijk 1 kapotte tentstok, roest op de tentstokken en dat de rent bij regen waterdoorlaat. Dit was bij een normale regenbui met een 20 graden buitentemperatuur. Kortom geen extreme omstandigheden.

Wij hebben hiervoor de outwel country road bij u gekocht daarmee hebben we vorig jaar 3 dagen extreme regen en hagel mee gehad en dat doorstond deze met gemak. Met die tent zijn wij superblij.

U kunt u dus voortstellen dat wij erg teleurgesteld in de tourer zipp tent zijn en hopen op een passende oplossing.
Het liefs zien wij een wissel dat wij voor deze weer een outwel country road krijgen.

Wij komen zelf uit sassenheim dus langsrijden wordt moeilijk mits de reiskosten vergoedt worden en we hebben de doos helaas niet bewaard en daar het nogal een pakket is zitten we ook met het terugsturen .
We hopen op een passende oplossing.
Kunt u deze brief bevestigen bij ontvangst en de foto’s.Geachte heer, mevrouw de jong,

Wij hebben uw e-mail in behandeling. Het nummer is 367527 aangemaakt op Aug 22 2016, 03:21 PM.

Bedankt voor uw reactie. Ik heb het even met mijn collega’s van de retourafdeling besproken en wij vinden het ten eerste natuurlijk heel vervelend dat de tent niet aan uw verwachting heeft voldaan. Wat wij u kunnen aanbieden is dat u de tent zo schoon mogelijk naar ons retour stuurt zodat wij de tent kunnen onderzoeken.

Daarnaast kunnen wij u een tegoedbon aanbieden voor de restwaarde van de tent, zodat u hiervoor zelf een andere tent op onze website kan uitzoeken. Wij behouden ons het recht voor een retour waardekorting op de aankoopprijs toe te passen wanneer er sprake is van duidelijke (gebruiks)sporen, vervuiling, schade door gebruiker toegebracht, of wanneer andere redenen daartoe aanleiding geven.

Graag horen wij van u of u hier gebruik van wilt maken.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Obelink Distributie
.Team order verwerking , Laura
Snelliusstraat 46
7102 ED Winterswijk (Nederland)
t. 0031 543 473923

Gewenste Oplossing:

de volledige teruggave van ons geld. na 1 Keer gebruik mag dit toch niet gebeuren en je hebt toch garantie.
Wij zullen de tent terugsturen . Graag zouden wij hiervoor een retourbon willen ontvangen zodat wij niet voor de kosten hiervoor opdraaien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 19 september 2016 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Obelink Winterswijk

6 maanden geleden - Met de klant is overeengekomen dat de tent op kosten van Obelink wordt opgestuurd. Na ontvangst van de tent kunnen wij deze beoordelen en indien de klacht als gegrond wordt beschouwd overgaan tot vergoeden van de tent. In dat geval betreft het geen vergoeding van de restwaarde maar van het aankoopbedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door sabrina de Jong