Klacht: kapotte telefoon

op 03 oktober 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb een sony xperia z5 die elke keer uitging als ik belde,t mobile wimpelde de klacht af en nu is de telefoon afgelopen week gevallen en was me scherm kapot,ik heb een abbo met een telefoon a 59 euro exc btw…dus ik bellen naar t mobile,ik kreeg geen verlening en ook geen abbo naast me huidige telefoon…ook werd er totaal niet meegedacht ,,ik naar de winkel ,daar werd medegedeeld dat de foon niet terugkon naar de fabriek omdat ik hem thuis geleverd had !!ook de vervangende telefoon kon ik niks mee en ik werd naar BCC gestuurd!nu heb ik van me spaargeld een nieuwe gekocht maar moet nog anderhalf jaar betalen voor een kapotte telefoon ,ik ga hiermee naar radar en kassa.
me dochter der foon was zogenaamd waterbestendig ,hij viel in spanje in het water en ook zij werd niet geholpen maar mag wel doorbetalen wat een oerslechte service en wat een slecht bedrijf

een nieuwe telefoon zowel voor mij als me dochter of het huurgeld in mindering

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door emmy50