Klacht: Kapotte tablet ontvangen en geen enkele medewerking van NHA

op 25 juni 2019 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

NHA is lekker makkelijk met het afschuiven van hun verantwoordelijkheid als het aankomt op de tablets die zij versturen. Volgens de wet zijn zij verantwoordelijk voor de afhandeling, maar ze maken van het kapotte ding mijn probleem.

Ik heb al gevraagd of ik hem kan retourneren, maar dit kan ook niet. Ik moet het met GP Electronic oplossen. GP verwacht dat ik de tablet op mijn kosten opstuur. Daarnaast is GP ook verre van klantvriendelijk.

Gelukkig is het kapotte materiaal wat ik bij aanvang van de cursus heb ontvangen wel vervangen. Maar al met al ben ik absoluut niet onder de indruk van de dienstverlening.

Stuur een nieuwe tablet of geef de korting die ipv e tablet werd aangeboden. Vecht het daarna lekker zelf uit met GP Electronic!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

1 jaar geleden - Telefonisch en per mail geprobeerd contact te leggen met de cursist. Dit is nog niet gelukt.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 04 juli 2019 om 12:51 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat onze cursist geplaatst heeft op de site van Klacht.nl hebben wij deze melding in behandeling genomen. Dit is door de verantwoordelijke afdeling in behandeling genomen en wij hebben contact gezocht met de cursist. Samen met de cursist hebben wij gezocht naar een passende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Tallie-1979