Klacht: Kapotte stofzuiger, slechte service

op 18 september 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Afgelopen jaar is mijn stofzuiger kapot gegaan. Hierop heb ik netjes een nieuwe mogen uitzoeken. Met bijbetaling een duurdere genomen.

Inmiddels is deze stofzuiger 6 maanden oud, en is de stang kapot en maakt deze enorme krassen Oo mijn vloer. Wehkamp gebeld, de betreffende dame gaf aan dat het apparaat ter reparatie opgestuurd kon worden. Ik gaf hierop aan dat ik niet 2 weken zonder stofzuiger kan en dat ik boos ben omdat dit al het tweede apparaat is dat stuk gaat.

Deze mevrouw gaf aan dat zij dit begreep en dat ik maandag terug gebeld zou worden om te kijken of ik (net als de eerste keer) gewoon een andere mocht uitzoeken net als de voorgaande keer.

Vandaag nog niets vernomen van Wehkamp en dus zelf gebeld. Hierop volgend kreeg ik de bizar onvriendelijke Mevr. Wichers aan de telefoon die aan gaf dat dit helemaal nooit kon en dat ik dingen zei die niet waar zijn. Met andere woorden, dat ik een leugenaar ben.

Hierop gaf ik aan dat dit eerder ook netjes was opgelost dus dat ik boos was dat zij niet de moeite nam om dit na te vragen. Volgens mevrouw had ik de eerste keer geluk. Mevrouw gaf hierop aan dat dit niet kon en dat ik waarschijnlijk! Geluk heb en het een kleine reparatie betreft.

Ik heb een hond en een klein kind en vind het te bizar voor woorden dat ik nu 2 weken zonder stofzuiger zit. Daarnaast vind ik het bizar dat deze mevrouw zo reageert.

Gewoon een vervangende stofzuiger of een nieuwe evt met bijbetaling. Heb een hond en een kind en kan niet 2 weken zonder stofzuiger.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 18 september 2018 om 22:30 geantwoord

Goedenavond,

Vervelend dat de stofzuiger defect is en dat je deze op moet sturen waardoor je de stofzuiger twee weken kwijt kunt zijn.

Ik heb deze kwestie doorgestuurd naar mijn collega's van de desbetreffende afdeling, zij zullen dit zo spoedig mogelijk oppakken en je verder informeren.

Excuses voor het ongemak en ik vertrouw erop dat het snel opgelost is.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door SammieH