Klacht: kapotte schoen

op 02 augustus 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 15 juli een nike schoen gekocht voor mijn zoon en nog eens binnen twee weken is de onderkant van de zool los gaan laten. Dit is al op de 26e voorzover mn zoon het heeft aangegeven los gaan laten misschien zelfs eerder. Ik heb afgelopen zondag een mail gestuurd naar jullie maar tot op heden niets vernomen dus stuur t maar op deze manier nog een keer naar jullie. Het gaat om een zwarte kleur nike air max tavas maat 38, kenmerk 0000705382950

Gewenste Oplossing:

stuur maar een nieuwe want mn zoon was zeer blij met deze schoen, echter ik had doos en al weggegooid dus heb niets meer in huis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karasahin