Klacht: Kapotte rits voetenzak buggy

op 29 april 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Hallo aantal maand geleden voetenzak gekocht voor buggy bij hellendoorn voor mijn oppas kleinzoon. Nu is de rits kapot en heb gebeld met klantenservice( als je het zo kunt noemen) want wat een slechte service omdat ik geen bon heb krijg ik geen nieuwe terwijl op de site staat dat jullie de enige zijn die dit merk verkopen.
Maar goed toevallig had mijn dochter laatst hetzelfde met haar kinderwagen en bij haar werd het inderdaad niet via de klantenservice opgelost maar wel heel netjes via deze site dus daarom probeer ik het hier ook maar…..wel jammer dat het zo moet want hou er helemaal niet van om iets zo openlijk te gooien…( gaat om een zwarte voetenzak universeel )kosten 19,95)

Als ik zsm toch een nieuwe opgestuurd zou krijgen( heb hem namelijk hard nodig)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 02 mei 2016 om 17:33 geantwoord

WE HEBBEN DE KLANT GEPROBEERD TE BELLEN MAAR KREGEN HELAAS DE VOICEMAIL.
KLANT GEVRAAGD OM ONS TERUG TE BELLEN ZODAT WE DE KLACHT ALSNOG ONDER COULANCE OP KUNNEN LOSSEN.
HET IS ECHTER NIET VREEMD DAT EEN WINKELIER VRAAGT NAAR EEN AANKOOPBON, DIT IN VERBAND MET EEN EVENTUELE VERGOEDING ALS DE VOETZENZAK NIET GEREPAREERD KAN WORDEN.
ALS KLANT TERUG BELT DAN LOSSEN WE DE KLACHT ALSNOG OP.

Heeft op 02 mei 2016 om 18:03 geantwoord

( nee omdat ik niemand helaas heb kunnen spreken )Gelijk na gemiste oproep terug gebeld alleen firma blijkt helaas om 16.30 al gesloten. Ivm familie omstandigheden komende twee weken niet in gelegenheid te bellen. Ik hoop dat ik daarom de voetenzak misschien netjes via de post opgestuurd kan krijgen(
mocht ik dan weer bij een filiaal komen neem ik uiteraard de kapotte zak mee) en begrijp mij goed ik snap opzich heel goed dat een bon bijna altijd noodzakelijk is maar omdat jullie enige verkooppunt van het merk zijn dacht ik daar kan niet mee gesjoemeld worden. Ik hoop dat het op deze manier opgelost kan worden alvast dank.

Reactie van de melder van de klacht Irene Kluinhaar

8 maanden geleden - net netjes voicemail bericht ontvangen van babydump dat ik een nieuwe opgestuurd krijg( ter info voor babydump gaat om een zwarte voetenzak) voor in een qute byggy( die van 79,95) blij met gang van zaken! complimenten voor babydump

Alle klachten die gemeld zijn door Irene Kluinhaar